2. Piresian Beach Zsófi

Hahó, "vagány" csajok! Hahó, wannabe rockerek! Jól nézzétek meg magatoknak Piresian Beach Zsófit. Csiricsáré magamutogatás és otromba műbalhézás helyett fogta magát, felvett néhány gitáros-zajos számot a hálószobájában, feltette az internetre, aztán másnap arra ébredt, hogy a világ vezető zeneblogjai harsogják a nevét. Érdemes lenne megértenie mindenkinek, hogy erről szól a XXI. század! Ebben a szent pillanatban is amerikai egyetemisták, francia reklámgrafikusok és argentin DJ-k hallgatják éppen Zsófi zenéjét, miközben persze idehaza alig ismeri valaki, mert hamis bálványok imádatával vagyunk elfoglalva. Vegyük végre észre, hogy kik az igazi hőseink, a fenébe is már! Ne veszítsünk el több tehetséget! Piresian Beach feltette Magyarországot a lo-fi (igen, ez egy zenei stílus) világtérképére, legyen hát egy nemzet büszke rá. És ne felejtsük el kimondani azt sem, ami mindannyiunk fejében jár az első pillanattól fogva: Piresian Beach = COOL.

A bejegyzés trackback címe:

https://cool2010.blog.hu/api/trackback/id/tr22504462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

layo 2010.12.10. 21:38:16

belehallgattam a zenékbe. She's Lost Control

Flan 2010.12.11. 17:38:40

Én láttam tegnap őt élőben, és nem is volt COOL a haverjai meg PÓZEREK.

erisz 2010.12.15. 22:30:40

Ehhez a zenéhez nekem valami szörnyen speciális hangulat kellene és akkor lehet, hogy élvezném.

zZz 2011.12.05. 17:52:26

Engem érdekelnek zenei dolgok, de erről a csajról még nem hallottam. Igaz, magyar zenék jellemzően nem szoktak érdekelni.

Próbáltam belehallgatni a zenébe, de flash-t hiányol, ami van amúgy. Megnézhetném másik böngészőből, de ennyire már nem érdekel.
süti beállítások módosítása